Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης

Δευτέρα, 04 Ιούλιος 2022 13:56
Εκτύπωση

Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης 2021-22

Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης 2020-2021:


1 Eκθεση σχολικης Αξιολόγησης

 

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου


Το σχολείο μας έχει κατασκευαστεί πριν 20 έτη και η κατάσταση της κτιριακής του υποδομής του είναι σε καλή κατάσταση. Συγκεκριμένα αποτελείται από 23 αίθουσες διδασκαλίας, 3 αίθουσες διοικητηρίου, εργαστήριο φυσικής και χημείας , μια αίθουσα θεάτρου και μια μικρή βιβλιοθήκη.

Το σχολείο συστεγάζεται με το 2ο ΕΠΑΛ Αχαρνών. Επιπλέον σε όμορο χώρο, στεγάζεται το Εργαστηριακό Κέντρο (1ο ΕΚ Αχαρνών).

Τα μαθήματα έχουν οργανωθεί να διεξάγονται σε αίθουσες διαμορφωμένες για να τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό (αίθουσες μαθήματος και όχι αίθουσες τμημάτων), που λόγω της πανδημία της νόσου του κορονοϊού το σχ. έτος 2020-21 και των μέτρων αντιμετώπισης της, δε λειτούργησε.

 

Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας το σχ. έτος 2020-21 ήταν 316 (242 άντρες και 74 γυναίκες), με ηλικίες από 16 έως 60 ετών, οι οποίοι στη μεγαλύτερη πλειοψηφία τους ήταν ενήλικοι .Το σύνολο των καθηγητών ήταν 27 (5 αναπληρωτές), εκ των οποίων οι 20 άντρες και οι 7 γυναίκες από τους οποίους οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι αρκετά χρόνια στο σχολείο, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων . Στο σχολείο υπάρχει καλό σχολικό κλίμα και κουλτούρα και οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται τόσο για την για την εκπαιδευτική πρόοδο των μαθητών, όσο και την οικογενειακή και επαγγελματική τους προκοπή. Στο προσωπικό του σχολείου υπηρετεί επιπλέον μία καθαρίστρια με μόνιμη σχέσηεργασίας.

Εκτός της πλειοψηφίας των μαθητών/τριών του σχολείου που κατοικούν στο δήμο Αχαρνών, υπάρχει και ένας σημαντικός αριθμός από όμορες περιοχές , όπως επίσης και από τις πλέον απομακρυσμένες (όπως Ωρωπός, Αυλώνα).

Η περιοχή του Δήμου Αχαρνών όπου στεγάζεται το σχολείο μας όπως και του όμορου δήμου Άνω Λιοσίων-Φυλής, πλήττετε έντονα από την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, με αποτέλεσμα οι ενήλικοι μαθητές μας με τις οικογένειές τους, να το βιώνουν καθημερινά και να τους επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα στις σπουδές τους.

Σχετικά με την οικονομική ενίσχυση του σχολείου από τον δήμο, κρίνεται απαραίτητο να είναι περισσότερο γενναιόδωρη.

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία


Θετικά σημεία


Σημεία προς βελτίωση

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία

 

Σημεία προς βελτίωση


Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

  Θετικά σημεία

    -  Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευση (σύγχρονη), όπως επίσης σε επιμορφώσεις για τον τρόπο λειτουργίας της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

-  Επιπλέον συμμετείχαν σε επιμορφώσεις από τους Σχολικούς Συμβούλους αντίστοιχωνειδικοτήτων


Σημεία προς βελτίωση


Η προσπάθεια για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να συνεχιστεί, όπως επίσης η αξιοποίηση των γνώσεων και εμπειριών της εξ αποστάσεως ασύγχρονης διδασκαλία θα πρέπει να αξιοποιηθεί στα πλαίσια της μικτής μάθησης.

-Συμμετοχή .περισσότερων εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.

http://1epal-esp-acharn.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/form-1-synopsis.pdf


Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 04 Ιούλιος 2022 14:15