1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών
Τομείς: Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού Μηχανολογίας Τομέας Διοίκησης & Οικονομίας αρχή
Επισκέψεις - Εκδρομές

Εκδρομή στη Αρκαδία (Κάψια-Βυτίνα -Δημητσάνα)

dimitsana1dimitsana2

dimitsana3dimitsana4

Η εκδρομή του σχολείου, το Σάββατο 13/4/2024 ήταν καταπληκτική. Πρώτη επίσκεψή μας ήταν η Αγ. Φωτεινή στην Μαντίνεια στην Κάψια Αρκαδίας (που βρίσκεται 13 χιλιόμετρα βόρεια της Τρίπολης) . Είχαμε την τύχη να μας ξεναγήσει ο αρχιτέκτονας-ζωγράφος που την έχει αναγείρει ο Παπαθεοδώρου Κ. λέγοντας μας για τους διάφορους συμβολισμούς στην κατασκευή της (ανέγειρε το ναό το 1970-73 σε ηλικία 30 ετών και σήμερα 87 ετών και ασχολείται ακόμα με την αγιογράφηση του ναού). Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο υπέροχο σπήλαιο Κάψια και μείναμε έκπληκτοι με το θαύμα της φύσης .   Αφού ξεκουραστήκαμε με κάποιο ρόφημα πήραμε το δρόμο και επισκεφθήκαμε την Βυτίνα , που βρίσκεται σε ύψος 1000 μέτρα δίπλα στο κατάφυτο με έλατα όρος Μαίναλο. Ορισμένοι από εμάς κατεβήκαμε για φαγητό και ξεκούραση και άλλοι επισκεφθήκαμε την πανοραμική Δημητσάνα με τους περίφημους στην επανάσταση του 21 μπαρουτόμηλους. Εντυπωσιαστήκαμε τόσο από το όμορφο χωριό αλλά και από το υπαίθριο μουσείο υδροκίνησης με τα πλούσια νερά.Το απόγευμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής με νωπές της εικόνες από την τόσο όμορφη εκδρομή.  Αξίζουν πολλά μπράβο στην κα Νικολάου που επιμελήθηκε του  προγράμματος τα εκδρομής και στην κα Πανταζοπούλου για την υλοποίησή της.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 15 Απρίλιος 2024 21:10

Επίσκεψη στο μουσείο Μπενάκη

E-mail Εκτύπωση PDF

Επίσκεψη  τμημάτων του σχολείου μας στο  Μουσείο Μπενάκη, την Πέμπτη 15/2/2024! Οι μαθητές μας είχαν  την ευκαιρία  να δουν από κοντά τα εκθέματα του μουσείου , ξεκινώντας  από  την παλαιολιθική  εποχή  μέχρι  τα νεότερα  χρόνια!

benaki1benaki2

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 22 Φεβρουάριος 2024 23:12

Επίσκεψη στο "Πλανητάριο" και το Ίδρυμα Νιάρχος

E-mail Εκτύπωση PDF

1/12/2023:Επίσκεψη στο Πλανητάριο για να παρακολουθήσουν οι μαθητές μας την ειδική προβολή  για την Ιστορία της Γης.Πώς γεννήθηκε και πώς εξελίχθηκε η Γη μας στο πέρασμα του χρόνου; Στη συνέχεια επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού: Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

eugenidio1eugenidio2niarxos

Επίσκεψη στο Εθνικό θέατρο

E-mail Εκτύπωση PDF

Την Τετάρτη 8/11/2023 επισκεφθήκαμε το ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στην κεντρική σκηνή του κτηρίου Τσίλλερ και είδαμε την κωμωδία <<Ο ιμπρεσάριος από τη Σμύρνη>> του Κάρλο Γκολντόνι.
Διασκεδάσαμε με το έργο και παράλληλα μας δόθηκε η δυνατότητα να θαυμάσουμε την αρχιτεκτονική του κτιρίου, δημιούργημα του Γερμανού αρχιτέκτονα Τσίλλερ το 19ο αιώνα.

theatro1theatro2

Μονοήμερη εκδρομή στις Μυκήνες και το Ναύπλιο

E-mail Εκτύπωση PDF

Το Σάββατο 13 Μαϊου, ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας, επισκέφθηκαν τις Μυκήνες