1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών
Τομείς: Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού Μηχανολογίας Τομέας Διοίκησης & Οικονομίας αρχή

Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης

E-mail Εκτύπωση PDF

Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης 2021-22

Έκθεση Εσωτ. Αξιολόγησης 2020-2021:


1 Eκθεση σχολικης Αξιολόγησης

 

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου


Το σχολείο μας έχει κατασκευαστεί πριν 20 έτη και η κατάσταση της κτιριακής του υποδομής του είναι σε καλή κατάσταση. Συγκεκριμένα αποτελείται από 23 αίθουσες διδασκαλίας, 3 αίθουσες διοικητηρίου, εργαστήριο φυσικής και χημείας , μια αίθουσα θεάτρου και μια μικρή βιβλιοθήκη.

Το σχολείο συστεγάζεται με το 2ο ΕΠΑΛ Αχαρνών. Επιπλέον σε όμορο χώρο, στεγάζεται το Εργαστηριακό Κέντρο (1ο ΕΚ Αχαρνών).

Τα μαθήματα έχουν οργανωθεί να διεξάγονται σε αίθουσες διαμορφωμένες για να τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό (αίθουσες μαθήματος και όχι αίθουσες τμημάτων), που λόγω της πανδημία της νόσου του κορονοϊού το σχ. έτος 2020-21 και των μέτρων αντιμετώπισης της, δε λειτούργησε.

 

Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας το σχ. έτος 2020-21 ήταν 316 (242 άντρες και 74 γυναίκες), με ηλικίες από 16 έως 60 ετών, οι οποίοι στη μεγαλύτερη πλειοψηφία τους ήταν ενήλικοι .Το σύνολο των καθηγητών ήταν 27 (5 αναπληρωτές), εκ των οποίων οι 20 άντρες και οι 7 γυναίκες από τους οποίους οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι αρκετά χρόνια στο σχολείο, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση ενηλίκων . Στο σχολείο υπάρχει καλό σχολικό κλίμα και κουλτούρα και οι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται τόσο για την για την εκπαιδευτική πρόοδο των μαθητών, όσο και την οικογενειακή και επαγγελματική τους προκοπή. Στο προσωπικό του σχολείου υπηρετεί επιπλέον μία καθαρίστρια με μόνιμη σχέσηεργασίας.

Εκτός της πλειοψηφίας των μαθητών/τριών του σχολείου που κατοικούν στο δήμο Αχαρνών, υπάρχει και ένας σημαντικός αριθμός από όμορες περιοχές , όπως επίσης και από τις πλέον απομακρυσμένες (όπως Ωρωπός, Αυλώνα).

Η περιοχή του Δήμου Αχαρνών όπου στεγάζεται το σχολείο μας όπως και του όμορου δήμου Άνω Λιοσίων-Φυλής, πλήττετε έντονα από την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, με αποτέλεσμα οι ενήλικοι μαθητές μας με τις οικογένειές τους, να το βιώνουν καθημερινά και να τους επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα στις σπουδές τους.

Σχετικά με την οικονομική ενίσχυση του σχολείου από τον δήμο, κρίνεται απαραίτητο να είναι περισσότερο γενναιόδωρη.

 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία


Θετικά σημεία


  • Καθηγητές και μαθητές ανταποκρίθηκαν, συμμετέχοντας καθολικά στην εξ αποστάσεως διδασκαλία (λόγο πανδημίας), παρ΄όλες της δυσκολίες που παρουσιάστηκαν στην αρχή της σχ. χρονιάς
  • Προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην έλλειψη τεχνικών μέσων από τους μαθητές, αντιμετωπίστηκαν σε μεγάλο βαθμό με το δανεισμό τάμπλετ που προμήθευσε το σχολείο, τα οποία προέρχονταν είτε από το Υπ. Παιδείας , είτε από δωρεές.
  • Μαθητές/τριες οι οποίοι ανήκουν στην κατηγορία των ειδικών ευπαθών ομάδων, βοηθήθηκαν ώστε να αισθάνονται ισότιμοι με τους υπόλοιπους μαθητές ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση τους.
  • Υπάρχει αίσθημα σεβασμού της διαφορετικότητας και ασφάλειας μεταξύ των μαθητών του σχολείου μας..
  • Υπάρχει θετικό κλίματος αλληλοσεβασμού, συνεργασία και εμπιστοσύνης στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ως εκ τούτου δεν υπήρξαν παραβατικές συμπεριφορές από την πλευρά των μαθητών μας.
  • Η πραγματοποίηση δράσεων και προαιρετικών προγραμμάτων των μαθητών του
  • σχολείου (παρ΄όλα τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν λόγω πανδημίας) επιβραβεύτηκε με την απονομή δύο βραβείων (1ου και 2ου) σε πανελλήνιους διαγωνισμούς, ως επιστέγασμα των προσπαθειών τους.
  • Υπάρχει αγαστή συνεργασία του σχολείου με το 15μελες μαθητικό Συμβούλιο

Σημεία προς βελτίωση

  • Συνέχιση των προσπαθειών για την ενίσχυση της αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση των σπουδαστών μας.
  • Ενθάρρυνση τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών για τη χρήση Νέων Τεχνολογιών, με την αρωγή του Υπ. Παιδείας προκειμένου να συνεχιστούν οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών καθώς και η προμήθεια εξοπλισμού.
  • Περισσότερη ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, των μαθητών μας, μέσα από την πραγματοποίηση περισσότερων σχολικών δραστηριοτήτων σχολικών προαιρετικών προγραμμάτων (με την προϋπόθεση τα μαθήματα τη νέα σχ. χρονιά να γίνουν δια ζώσης).
  • Θα πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες προς τη δημοτική αρχή, προκειμένου να χορηγηθεί σχολικός φύλακας στο σχολείο, ώστε να συνεχίζεται απρόσκοπτα και εύρυθμη λειτουργία του, καθώς επίσης να ενισχυθεί η καθαριότητα του σχολείου με επιπλέον προσωπικό καθαριότητας.

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία

  • Υπήρχε κανονική λειτουργία του σχολείου με πλήρες πρόγραμμα από την αρχή της χρονιάς (με λίγα ωρολόγια κενά).
  • Οι γιορτές και εκδηλώσεις που είχαν προγραμματιστεί με την συμμετοχή πολυπληθούς χορωδίας, πραγματοποιήθηκαν με διαφορετικό τρόπο εξ αποστάσεως .
  • Προαιρετικά προγράμματα που είχαν προγραμματιστεί στην αρχή της σχ. χρονιάς, παρ΄ολες τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, τροποποιήθηκαν ή αντικαταστάθηκαν από άλλα (εξ αποστάσεως).
  • Υποστήριξη εκπαιδευτικών σε θέματα που παρουσιάστηκαν με την Τηλ- εκπαίδευση.

 

Σημεία προς βελτίωση

  • Ενίσχυση της διαδικτυακής επικοινωνίας του σχολείου (site, Face book). Ενίσχυση υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου με νέες τεχνολογίες (Ηλ. Υπολογιστές).
  • Κατασκευή δικτύου στις αίθουσες διδασκαλίας (από το δήμο), για την δυνατότητα χρήσης ιστοσελίδων (ίντερνετ) κατά τη διδασκαλία του μαθήματος. Ενίσχυση του εξωτερικού φωτισμού του σχολείου (απο το δήμο), για περισσότερη ασφάλεια μαθητών και καθηγητών.


Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

  Θετικά σημεία

    -  Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε προγράμματα επιμόρφωσης λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευση (σύγχρονη), όπως επίσης σε επιμορφώσεις για τον τρόπο λειτουργίας της ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

-  Επιπλέον συμμετείχαν σε επιμορφώσεις από τους Σχολικούς Συμβούλους αντίστοιχωνειδικοτήτων


Σημεία προς βελτίωση


Η προσπάθεια για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θα πρέπει να συνεχιστεί, όπως επίσης η αξιοποίηση των γνώσεων και εμπειριών της εξ αποστάσεως ασύγχρονης διδασκαλία θα πρέπει να αξιοποιηθεί στα πλαίσια της μικτής μάθησης.

-Συμμετοχή .περισσότερων εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.

http://1epal-esp-acharn.att.sch.gr/autosch/joomla15/images/form-1-synopsis.pdf


Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 04 Ιούλιος 2022 14:15  

menoume asfaleis

loader

theseis

sxolikiefimerida

facebook

ebooks

eclass

photodentro-lor-logo

Ο ΤΥΠΟΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΕΛΙΝΥΑΕ e-δησεόγραμμα

 

elynae 2